MetOnTour

• 383 Réponses
  • 69603 Vues
Re : MetOnTour
« Réponse #30 le: janvier 24, 2012, 10:24:52 pm »
Bonsoir, je suis inscrite au MetClub aussi mais je n'ai jamais pris de places sur le site
C'est quoi cette histoire de code ? Comment ca marche?
Merci de votre aide  :-*

*

Hors ligne Zig

• Whip' Donateur
  • *
  • 1817
« Réponse #31 le: janvier 24, 2012, 10:41:32 pm »
Tu te connecte avec tes identifiant et sur la page du concert tu as un code que tu devras rentrer au moment de ta réservation.
"I'm sent here by the chosen one"

*

Hors ligne Bataclan

• Whipperz Mods
  • *
  • 2856
Re : Re : MetOnTour
« Réponse #32 le: janvier 25, 2012, 08:25:53 am »
Bonsoir, je suis inscrite au MetClub aussi mais je n'ai jamais pris de places sur le site

Findel, tu n'étais pas Weedy sur l'ancienne version du forum ?!
\,,/ What don't kill ya make ya more strong \,,/

Re : Re : Re : MetOnTour
« Réponse #33 le: janvier 25, 2012, 04:35:04 pm »

Findel, tu n'étais pas Weedy sur l'ancienne version du forum ?!

Si c'était moi Weddy :)

merci Zig pour les infos!

*

Hors ligne Neven

• 104
« Réponse #34 le: février 02, 2012, 09:01:40 am »
Return To Poland
February 2, 2012

We're psyched to return to the Bemowo Airport in Warsaw, Poland as part of the Sonisphere Festival on May 10, 2012. Some of you might remember that this was the scene of the first ever Big Four show in June of 2010 and this time we'll be celebrating the 20th Anniversary of the 'Black Album'... it's always a special occasion in Poland!

Tickets go on sale TOMORROW, February 3 at 10:00 AM at www.livenation.pl. Met Club members should log in for information about their pre-sale, which begins immediately and ends on Friday, February 3 at 10:00 AM when the public sale begins.

Stay tuned for ONE more Sonisphere announcement coming very soon. For more information about the festival, check the Sonisphere website at SonisphereFestivals.com.

Encore un Soniphere à annoncer ? En France ?......

*

Hors ligne Neven

• 104
« Réponse #35 le: février 14, 2012, 09:35:27 am »
Final European Tour Announcement
February 12, 2012

This is it, our final addition to the summer vacation in Europe with a Sonisphere date at Yverdon-les-Bains, Switzerland on May 30, 2012. You guessed it, the 'Black Album' will be performed in its entirety (yeah, yeah, that 20th Anniversary thing) and the line-up for the day is out of this world as Slayer, Motorhead, Mastodon, Gojira, and Eluveitie will all be joining us!

The Met Club pre-sale already in progress, so Clubbers should log in for details.  The pre-sale will end on Wednesday, February 15 at 9:00 AM local time. There is a four ticket limit for the pre-sale.

Tickets go on sale on Friday, February 17 at 8:00 AM local time at www.ticketcorner.ch. For more information about Sonisphere, click here: www.sonispherefestivals.com.

That's it for Europe... for now. But trust us, there's still lots of summer left!

Plus de 140 € la place en black circle... Un peu chéro pour une journée mais moi je vais me laisser tenter !

*

Hors ligne Mr_SATAN

• Whip' Donateur
  • *
  • 2353
  • Le zboub vaincra !
« Réponse #36 le: février 14, 2012, 10:00:39 am »
Je suis sûr que les mecs font des paris entre eux...

— Je te paris que j'arrive à les faire payer 110€ à ces cons là !
— Allez ! Je relève le défi et je vais même surenchérir jusqu'à... 140€
— Désolé les gars, ça sera sans moi je dois remplir mon stade... Par contre je vais leur refoutre Gojira dans le fion, histoire d'avoir le dernier mot !

*

Hors ligne Neven

• 104
« Réponse #37 le: février 14, 2012, 10:21:29 am »
Et le pompon c'est que pour 140€ il y aura encore Gojira !

« Réponse #38 le: février 14, 2012, 09:33:05 pm »
Et le "concon" c'est toi qui dit "j'en serai"  ;D
Putain ce que je les aime mes fils.

Tous les maux de ce monde ont été éradiqués. Plus de famine, plus de violence, plus de crise financière. La preuve : des (bl)héros masqués appellent à la rébellion parce qu'il n'ont pas vu le finale de la saison six de Dexter.

Continua a luta!!!

*

Hors ligne Neven

• 104
« Réponse #39 le: février 15, 2012, 07:41:08 am »
Concon et fier de l'être alors

*

Hors ligne Bataclan

• Whipperz Mods
  • *
  • 2856
« Réponse #40 le: mai 18, 2012, 08:50:13 pm »
Un Snake Pit de plus !

Snake Pit is ON for Rock Am Ring!  Thanks to the efforts of our local promoter partners and our stellar production staff, there WILL be a snake pit at the Rock Am Ring show in Germany on June 2, so Clubbers should log in and enter to win passes if you already have tickets to the show as this date is sold out.  See you on the road next week!

Rock Am Ring

Enter starting May 18 at 11am Pacific time. Entry ends May 29 at 9am Pacific Time. Winners will be emailed May 29

Snakepit Pass for June 2, 2012 - Rock Am Ring, Germany
\,,/ What don't kill ya make ya more strong \,,/

*

Hors ligne Orion

• Whip' Donateur
  • *
  • 3861
« Réponse #41 le: mai 18, 2012, 09:22:46 pm »
"Flaaaaash bifore maiiille aiezzze, no its taiillme tou daiiiille..." ;)

*

Hors ligne Podux

• 279
« Réponse #42 le: mai 18, 2012, 09:38:01 pm »
Vivement celle du SDF ! On l'aura surement avant le compte rendu de Kalimate :D
En tout cas j'adore cette montée avant le début de Struggle !! C'était vraiment bon !! :-*

*

Hors ligne Yannfilth

• Whip' Donateur
  • *
  • 75
« Réponse #43 le: mai 19, 2012, 08:09:00 am »
Excellent de les voir en soundcheck sur scène, il répétaient déjà Hell & Back mais apparemment pas encore au point.
Lars qui débarque sur le SP, il découvre que c'est pour les clubbers.

« Réponse #44 le: mai 19, 2012, 01:15:35 pm »
Plutôt cool ouais le soundcheck! J'ai hâte de voir le MOT de Paris ^^ D'ailleurs je crois que le live de Prague est dispo sur LiveMetallica!

"Lars qui débarque sur le SP, il découvre que c'est pour les clubbers."
En effet, on se demande qui au final a eu l'idée du SP  ;D